Commentaren: 10
  • #10

    hendrikus (dinsdag, 29 januari 2019 10:02)

    alles komt goed

  • #9

    Anna en IJbert (zondag, 27 januari 2019 18:15)

    Wij hebben de aansluiting van Trined voor interactieve tv, internet en bellen en alles werkt probleemloos vanaf de installatie.
    We hebben wel een paar opmerkingen waar we contact over op gaan nemen:
    Trined belooft op de website dat de afstandsbediening te koppelen is, zodat met één afstandsbediening volstaan kan worden voor interactieve kastje en tv-toestel. Er is echter een afstandsbediening geleverd waarmee dit onmogelijk is (nagevraagd).
    Verder wordt op de website gesteld dat er een infrarood extender meegeleverd wordt, zodat de interactieve ontvanger in een afgesloten kast bediend kan worden. Deze extender hebben wij niet gekregen, onze ontvanger staat in een kastje dat we dus elke keer moeten openen.
    De gebruiksaanwijzing geleverd bij de interactieve ontvanger en afstandsbediening hoort bij een andere ontvanger en afstandsbediening. Navraag leert dat er waarschijnlijk geen nieuwe handleiding komt. Bij vragen moet de klantenservice gebeld worden.
    De mogelijkheid tot opnemen bij interactief plus (dat wij gekozen hebben) is beperkt tot een gering aantal zenders. Zo kunnen beide Belgische zenders en de BBC niet opgenomen worden.
    Conclusie: wij zijn ongeveer hetzelfde bedrag kwijt als aan Ziggo, maar krijgen daar vooralsnog minder voor terug.

  • #8

    B.J. Imthorn(38) (donderdag, 24 januari 2019 14:11)

    Mocht het TV-aanbod van Trined of Twaek U toch tegenvallen, dan is sateliteontvangst erbij een optie, vooral m.b.t. UHD zenders!
    Geef gaarne toelichting over de installatie.

  • #7

    Theo Cox, nr 39. (dinsdag, 22 januari 2019 09:35)

    Wij zijn sinds 2 januari aangesloten bij Trined. Internet, televisie en telefoon werken zonder problemen.

  • #6

    Fred Caris, nr 50 (maandag, 21 januari 2019 16:52)

    Internet van Tweak, geen problemen , beloofde snelheid wordt gehaald, zo rond de 970 Mbit up en doen.
    TV doen wij nu via NLZiet, na wat strubbelingen in het begin met live tv werkt dat nu prima (gaat via internet, dus niets met Tweak te maken)
    Vaste telefoon hebben wij niet, alleen mobiel, dus daar kan ik niets over zeggen.

  • #5

    Esther en Frank Bosman nr. 8 (maandag, 21 januari 2019 16:30)

    Bij ons komt de monteur van Tweak a.s. woensdag middag. We houden jullie op de hoogte.

  • #4

    Marja de Vos (maandag, 21 januari 2019 13:55)

    Bij ons ging het redelijk goed met Trined. Het duurde wat langer dan was afgesproken omdat de interactieve ontvanger niet voorradig was op de dag van de afspraak. Ook met de telefoon kostte het wat moeite, maar men schakelde toen door naar mijn mobiel. De klantenservice was bijzonder behulpzaam, en zeer goed beteikbaar. Achteraf bleken er toch wel veel kosten bij te komen, maar dat is eenmalig.

  • #3

    Tineke Brinks (maandag, 21 januari 2019 13:03)

    Wij zijn zeer tevreden maar hebben ook
    de andere provider trined.

  • #2

    Hans Keijzer (maandag, 21 januari 2019 12:17)

    Ik herken de problemen zoals Ellen en Joss die beschrijven totaal niet, in tegendeel ik ben zelfs erg enthousiast.
    De telefoon heeft het van het begin af aan goed gedaan.
    De TV werkt ook goed, het kijken naar TV gaat bij Tweak met behulp van Canal Digital (overigens hadden we daar wel vanaf de oplevering op 'n vrijdag wel problemen mee, maar dat is na het betreffende weekend opgelost)
    Internet werkt fantastisch, ik haal een up- en download van zo circa 950/960 MB, dus op een paar MB na, de beloofde 1 GB.
    Ook de installatie op zich is goed verlopen, we hadden gelijk alle bekabeling laten vervangen.
    Wel is het zo, dat wij in de contacten (in het begin over Canal Digital) en de facturering die fout ging, hebben gemerkt dat ze hopeloos onderbezet zijn, maar, dat speelt bij meer bedrijven. Maar kortom: we zijn tevreden. Ik denk Joss en Ellen: nog even volhouden en dan zal het wel goedkomen.

  • #1

    Ellen en Joss Jansen (maandag, 21 januari 2019 12:03)

    Wij hebben meegedaan met het glasvezelproject. We hebben internet en telefoon van Tweak. De telefoon duurde 11 dagen voordat het geregeld leek, maar nu kunnen we wel uitbellen maar krijgen vaak te horen dat we niet bereikbaar zijn ('telefoon niet in gebruik' is dan het bericht bij de beller).
    Het internet leek snel te gaan als ik de laptop aan het modem koppelde. Nu is het echter sinds een week dramatisch en reageert helemaal niet meer snel. Zeer traag zelfs.
    Vervolgens is Tweak telefonisch niet bereikbaar. Ze hebben teveel bellers en te weinig personeel (structureel bericht als we hen bellen!) Per e-mail is de reactie een kwestie van dagen/weken. Al met al zijn we niet blij.
    ONZE VRAAG: herkent iemand deze problemen?