Vragen van en antwoorden door Santbrinckers

In deze rubriek kunt u een vraag stellen aan alle bewoners, die op hun beurt een reactie kunnen plaatsen.

Vraag van: Herman en Hidda Wassink Nr 46

 

 

Wij hebben ons mobiele abonnement bij KPN maar hebben op nr. 46 bijna geen verbinding.

Op het dekkingsoverzicht mobiel bereik van KPN staat" De Santbrincke " ook al een "blinde plek"!

Wij hebben gezien op zo'n zelfde kaart van T-mobile dat zij wel dekking aangeven voor ons park.

Zijn er medebewoners met een T-mobile abonnement die ons kunnen informeren of zij goed 4G bereik hebben want dan kunnen wij overwegen over te stappen op die Provider!

 


Commentaren: 10
  • #10

    J.R.Winkel (vrijdag, 07 december 2018 11:26)

    Per 1 januari 2019 heb ik een nieuw E-mail adres:

    jr.winkelsr.gmail.com

    De santbrincke 24

  • #9

    Herman Wassink (vrijdag, 06 juli 2018 14:11)

    Met dank aan Klarie die zo vriendelijk was even bij ons te komen om het bereik van T Mobile te tonen heb ik nog wat verder gezocht bij T Mobile op de site en daar kun je op adres de dekking op de kaart zien zie www.T-mobile.nl >Mobiel>service>dekking.
    Succes

  • #8

    Herman Wassink nr.46 (vrijdag, 06 juli 2018 12:27)

    Klarie , ik heb je voorstel net pas gelezen maar wij zijn vanmiddag wel thuis!
    Groeten

  • #7

    Klarie (donderdag, 05 juli 2018 18:08)

    Als het uitkomt, kom ik vanavond of morgenmiddag wel even langs met Vodafone en
    T-mobile, kunnen jullie zien wat het op jullie adres doet.
    Groet.

  • #6

    Leo Lok op nr. 51. (donderdag, 05 juli 2018 17:52)

    Ik had eerder een abonnement zowel op het KPN netwerk als op het T-mobile netwerk. Beiden slecht. Sinds een paar jaar Vodafone netwerk 4G (HollandsNieuwe) dat ons de beste ervaring geeft: inkomende gesprekken redelijk doch uitgaande gesprekken wat minder. Dat lossen we op door in huis de noordzijde op te zoeken: bij ons de beste verbinding. Wellicht het gunstigst gericht op de mast die bij Pesse is geplaatst.
    Overigens heb ik enkele jaren geleden eens een aanvraag gezien voor het plaatsen van een extra mast nabij de BoerveenschePlassen. Helaas tot dit moment nog geen realisatie gezien.
    Misschien idee de Gemeente Hoogeveen voor een verbetering in te schakelen ? Kwaliteit van wonen zou toch ook in het buitengebied gewaarborgd moeten zijn.

  • #5

    Henk en Tineke Brinks (donderdag, 05 juli 2018 16:26)

    Wij hebben Vodafone maar hebben het zelfde probleem als jullie met KPN.

  • #4

    Anna Verbrugge (nr 4) (donderdag, 05 juli 2018 15:21)

    Wij zijn vorig jaar hierheen verhuisd en hadden ook een abonnement bij KPN met hetzelfde probleem. Wij zijn overgestapt naar Vodafone voor mobiel bellen i.c.m. Ziggo voor internet en vaste telefonie en hebben sindsdien geen problemen meer.

  • #3

    Herman Wassink Nr. 46 (donderdag, 05 juli 2018 14:46)

    Hartelijk dank voor je commentaar! Zou je bij gelegenheid eens willen kijken of het bereik bij ons huis Nr.46 ook goed is dan zou alles duidelijk zijn ook voor Hans.

  • #2

    Klarie Rolden nr. 45 (donderdag, 05 juli 2018 12:21)

    Hallo Herman en Hidda.
    Wij hebben een abonnement bij simpel, deze is onder gebracht bij T.Mobile altijd prima verbinding.

  • #1

    Hans Keijzer (donderdag, 05 juli 2018 12:04)

    Heb het zelfde probleem, dus ben benieuwd naar de reacties hier.